Thursday, August 13, 2015

නිර්මාණය අගොස්තු 12 2015

ටික දවසක් ගියා දන්නවනේ මම පුර්ණ කාලීන ලේඛකයෙක් නෙමෙයිනේ ඉතිං මට ටිකක් කාලය යනවා ලියන්න. කාලයක ඉදලා මම හිතාගෙන ඉන්නවා නිර්මාණයක් ඇති වන ආකාරය පැහැදිලි කරන්න. ඒකට හේතු වුනේ මම ලියන නවකථාවක තියෙන කිස් කරන කොටසක් මගේම අද්දැකීමක් කියලා ගොඩක් දෙනෙක් හිතා ගෙන සිටීමයි. කිස් කරලා තියෙනවා ඒ මගේ නෝනාව නමුත් නව කථාවේ තියෙන්නේ මගේ අද්දැකීමක් නෙමෙයි. එතකොට කොහොමද අපි මේවා ලියන්නේ. අලුතින් ලියන නංගිලා මල්ලිලාටත් මේක හොදයි. යමක් නිර්මාණය කරීමේදී ක්‍රමවේදයන් කීපයක් තියෙනවා.

1.       අනුන්ගේ අද්දැකීමක් මගේ කර ගැනීම
2.       යම් සුළු සිද්ධියක් ගැන දිගින් දිගටම සිතීම, සිතමින් එයට කොටස් එකතු කිරීම
3.       පොතක්, චිත්‍ර පටියක් ඇසුරෙන් (උදා- ඩීමන් ආනන්ද)
4.       දකින සිහිනයක් විකාශනය නැත්නම් පුළුල් කර සිතීම
5.       තාමාගේම ජිවිත අද්දැකීම්


අපි බලමු උදාහරණයක්. ෆිෆ්ටි ෂේඩ්ස් ඔෆ් ග්‍රේ කියන චිත්‍ර පටිය සැකසී තියෙන්නේ කාන්තාවක් හා පිරිමියෙකුගේ ප්‍රේම සම්බන්ධයක් පදනම් කරගෙන කාන්තාව කථාව කියන විදියට. නමුත් මේකම අපිට පිරිමියා දකින විදයට ලියන්න පුළුවන්. අද වැඩ දැන් උදේ 7.30යි දැහැමි බලා ඉන්නවා මා ඇය වෙත එන තුරු, ඔබත් දැහැමි දෙස බලා ඉන්නවා කියල මා දන්නවා නමුත් එම නවකථාව නොලියන්න කියා ලොකු බලපෑමක් තියෙනවා. කමක් නෑ මම උත්සහා කරනවා මගේ ජිවිතෙත් රැකගෙන කථාව ලියන්න. ඔබට කරන්න පුළුවන් උදව්ව තමයි මගේ බොලොග් එකට කමෙන්ටස් දැමීම මාව උනන්දු කරලා. දැන් වැඩට යන්න වෙලාව හරි, අද අපේ ව්‍යාපාර සංවර්ධන කළමණාකරු එනවා. ජිවිතය කියන්නේ සතුට ගෙන එන විනොදගමනක් ඒක අමතක කරන්න එපා. සතුටින් ඉන්න සිංදුවක් අහලා. ජය වේවා. 

No comments:

Post a Comment